La aceste ședințe, participanții discută, lecturează, desenează. Toate fiind într-o îmbinare armonioasă și concordanță. Lectura în voce, uneori, pe copii nu-i atrage, dar aici toți vin cu multă plăcere să citească. Ba din contra, lectura colectivă îi mobilizează, îi face să-și dorească să fie mai buni în ale cititului, să transmită mesaje inteligibile. Conversația pe marginea subiectelor lecturate se face cu multă râvnă, meticulos.
Informația copii o dețin din lecturare, apoi o plasează pe hârtie, astfel lucrurile se întipăresc și mai bine. Cele însușite sânt discutate, incluse în diferite teste sau jocuri cognitive.
Copiilor le place să descopere ce fac cei de vârsta lor: ce bomboane le plac, ce monstruleți îi sperie, ce jocuri au, ce mănâncă la micul dejun, ce obiceiuri au, ce sărbători etc., mai ales, că toate acestea sânt povestite prin prisma copilului.
Комментариев нет:
Отправить комментарий