CARTEA ESTE MODUL NOSTRU DE A DĂINUI ȘI OGLINDA MÂNTUIRII OMENEȘTI (Lidia Kulikovski)

четверг, 30 января 2014 г.

Oră de lectură

Dumitru Matcovschi, Bună Dimineața, Mamă.

A trecut noian de vreme, mamă, iartă-mă.
Eu de vreme nu m-aș teme, mamă, iartă-mă.
Dar ea poate fi și crudă, mamă, iartă-mă.
Vremea n-are nici o rudă, mamă, iartă-mă.
                                Dumitru Matcovschi


Azi, la grădinița nr. 119 s-a organizat o oră de lectură a poetului Dumitru Matcovschi, Bună Dimineața, Mamă. Copiii s-au bucurat să facă cunoștință cu poeziile scriitorului și cu imaginile din carte. Le-au placut poeziile Furnica, Băieții, Noapte Bună, Rândunica și Moș Crăciun.




Copiii au rămas satisfăcuți de această întâlnire care le-a îmbogățit cu mai multe cunoștințele, aflând și unele informații utile despre Dumitru Matcovschi. 

Комментариев нет:

Отправить комментарий