CARTEA ESTE MODUL NOSTRU DE A DĂINUI ȘI OGLINDA MÂNTUIRII OMENEȘTI (Lidia Kulikovski)

четверг, 9 октября 2014 г.

Oră de lectură

                      Chișinăul în literatură
 +

Pe data de 8 octombrie la filiala Târgovişte cu un grup de utilizatori s-a desfăşurat ora de lectură în baza volumului  Chişinăul în literatură.
   În antologie au fost selectate poezii, proză,versuri, eseuri ale mai multor scriitori români, ruşi, germani, ucraineni.
   Toate operele sunt dedicate  oraşului nostru Chişinău cu gînduri sincere, mărturii de dragoste şi admiraţie faţă de locul natal şi frumuseţea municipiului. În cadrul orei au fost lecturate mai multe poezii despre Chişinău, scrise de  Petrea Cruceniiuc Sărbătoare în oraşul meu, Iulian Filip Porţile şi altarele Chişinăului, Liviu Deleanu Chişinău –tu eşti leagănul visului meu, Petru Zadnipru Făt –Frumos, oraşul meu, G. Modosov Să vină oaspeţi. Am citit expresiv, am conversat, copiii şi-au expus gândurile. Cîţiva participanţi au recitat strofe din poezia Odă oraşului Chişinău de Gheorghe Vodă.
                                                            
    Ne mândrim cu oraşul  nostru şi am dori  să păstăm tot ce este bun în el şi să-l facem şi mai frumos!
                                                                                       Violeta Lisnic
.
















 






Комментариев нет:

Отправить комментарий