CARTEA ESTE MODUL NOSTRU DE A DĂINUI ȘI OGLINDA MÂNTUIRII OMENEȘTI (Lidia Kulikovski)

среда, 21 мая 2014 г.

Ora de lectură

Plăcinţele cu mărar de Iulian Filip din volumul Urmele mele frumoase de Iulian Filip
Copii au nevoie să se sprijine de ceva frumos, spune poetul Vasile Romanciuc în prefaţa cărţii Urmele mele frumoase de Iulian Filip. Şi atâtea lucruri frumoase au găsit în ea: poezii, povestioare hazlii, poveşti, glume, scenete, ghicitori, cântece. Pe lângă toate, cartea e un abecedar, unde literele se învaţă într-o perpetuă bucurie, cântând, recitând şi glumind. Dintr-o împletire a muzicii cu poezia, adică din colaborarea frumoasă a scriitorului Iulian Filip cu compozitorii Daria Radu, Gheorghe Mustea, Ion Dascăl, Anatol Chiriac, Anatol Roşcovan au rezultat frumoase melodii puse pe filele acestui volum Ilustrat de Olga Cazacu.

 În cadrul a mai multor ore de lectură, am lecturat teatralizat poezia Plăcinţele cu mărar din volumul Urmele mele frumoase de Iulian Filip. Prin dialog, am decoperit personajele şi acţiunile lor. Volumul a plăcut mult copiilor.

Liliana Juc

Комментариев нет:

Отправить комментарий