CARTEA ESTE MODUL NOSTRU DE A DĂINUI ȘI OGLINDA MÂNTUIRII OMENEȘTI (Lidia Kulikovski)

четверг, 18 сентября 2014 г.

Concurs de desen

Concurs de desen Cartea bună lume adună (după volumul Urmele mele frumoase de Iulian Filip)
 Drept introducere pentru această activitate, Concursul de desen Cartea bună lume adună (după volumul Urmele mele frumoase de Iulian Filip), pentru a-i pregăti pe participanţi de discuţie, de o înţelegere mai bună a esenţei subiectului anunţat, a fost narată parabola Vameşii lui Dumnezeu de Aurelian Silvestru. Mesajul acstei parabole, recepţionat de copii, a facilitat întreţinerea dialogului Urmele mele frumoase: Care sânt urmele frumoase? Cine le lasă? Ce urme lasă fiecare dintre noi? Rezumând această discuţie a fost prezentat volumul Urmele mele frumoase de Iulian Filip, unde s-a menţiont că e cartea ce se citeşte în cadrul Programului de lectură Copiii Chişinăului citesc o carte.
Atât în baza conversaţiei Urmele mele frumoase, cât şi a lecturii poeziei Cartea bună de Iulian Filip, admirarea imaginilor excutate de pictoriţa Olga Cazacu, ce împodobesc filele volumului, elevii au avut însărcinarea să exprime în culori cele înţelese. Am sesizat că desenele au fost inspirate din ilustraţiile volumului prezentat, dar şi din fantezia participanţilor. 

Acest concurs de desen a fost organizat în parteneriat cu Centrul de Educaţie Estetică Lăstărel, cercul Artă Plastică, conducător Ala Ladaniuc. La final, am aranjat lucrările copiilor pe un panou, pentru a putea fi comentate de ei, analizate de profesor şi admirate de cititori.






Liliana Juc

Комментариев нет:

Отправить комментарий