CARTEA ESTE MODUL NOSTRU DE A DĂINUI ȘI OGLINDA MÂNTUIRII OMENEȘTI (Lidia Kulikovski)

четверг, 23 августа 2012 г.

Oră de lectură


Aceasta e prima mea revoluţie.
Furaţi -mi - o 
de Maria -Paula Erezanu


Nu mai suntem copii ! Am ajuns la o vîrstă cînd ne dăm prea bine seama că viitorul ne aparţine şi soarta noastră depinde de capacităţile, dîrzenia şi curajul de care dispunem.
Acesta este mesajul cărţii Aceasta e prima mea revoluţie. Furaţi - mi - o de Maria - Paula Erezanu, lecturarea căreia a avut loc la Filiala Târgovişte în ajunul Zilei Independenţei.
Cartea este scrisă într - un suflu adolescidentin, fiind predestinată tinerilor dornici de schimbări şi receptivi la nevoile stridente ale prezentului zbuciumat.
Este un volum care te captivează şi dacă ai început să - l citeşti nu - l poţi lăsa din mîini pînă nu ai ajuns la ultima filă. Maria - Paula Erezeanu analizează, îşi adresează întrebări retorice, povesteşte, uneori cu lux de amănunte, ce a simţit şi cum a văzut prima ei revoluţie. Este vorba despre revoluţia din aprilie 2007.
Ediţia e trilingvă : romănă - franceză - engleză, ceea ce facilitează lecturarea ei de către un cerc larg de cititori.
Adolescenţii prezenţi la ora de lectură au ascultat cu plăcere pasajele citite şi au rămas intrigaţi de ceea ce se ascunde în restul conţinutului, urmînd să descopere încă multe lucruri interesante după ce vor citi cartea integral.

Moraru Violeta
şef-oficiu












Комментариев нет:

Отправить комментарий