Turism - regăsirea unui paradis pierdut
Astfel, ziua de 27 septembrie reprezintă o bună
ocazie de a ne promova frumuseţile ţării şi peisajele încântătoare pe care le
regăseşti la tot pasul. Moldova
a fost înzestrată cu locuri de basm ce merită văzute, peste tot poţi găsi părţi
de natură binecuvântate de români harnici şi păstrători ai tradiţiilor. Cred că
înainte de a vizita ţări străine, fiecare român este dator să îşi cunoască ţara fiindcă la tot pasul ni se deschid în faţă lumi noi
pe care merită să le descoperim.

Manualul abordeaza
intr-un stil modern problematica actuala a organizarii unei agentii de turism,
oferind instrumentarul necesar formarii unor priceperi si deprinderi adecvate,
necesare obtinerii calificarii profesionale de tehnician in turism. Pornind de
la programa, nivelul de dezvoltare al elevilor, competentele prevazute in standardele
nationale pentru pregatirea profesionala in domeniul turismului. In elaborarea
manualului s-a urmarit pe de o parte asigurarea invatarii centrate pe elev si
pe de alta parte formarea acestora pentru piata fortei de munca. O particularitate a acestui manual o
reprezinta modul de abordare a problematicii organizarii unei agentii de turism

Calificarea
de tehnician in turism asigura absolventului cunostintele teoretice si practice
necesare pentru primirea si cazarea clientilor, intocmirii actelor necesare
cazarii clientilor, promovarii serviciilor, solutionarii eficiente a
solicitarilor si medierii conflictelor si reclamatilor clientilor.

Cartea de
faţă este rezultatul cercetărilor derulate pe parcursul ultimilor ani legate de
industria turismului şi reprezintă încercarea autoarei de a evidenţia într-o
viziune sistemică strategiile şi modelele de bune practici, care se pot
implementa în domeniul turismului în relaţie cu exigenţele şi tendinţele
actuale ale mediului de afaceri, în vederea îmbunătăţirii calităţii şi
promovării eficace şi eficiente a serviciilor turistice.

Este necesara ca suport de curs si ca ghid
practic pentru toti profesionistii din turism: agentii de turism,
tour-operatori, hoteluri, restaurante, transportatori, organizatii
profesionale. Se prezinta modele de organizare si conducere a firmelor de
turism, operatorii, precum si operatiunile din turism (contractarea serviciilor
turistice, plata serviciilor comandate si prestate, analiza-diagnostic si
evaluarea firmei).

Managementul turismului durabil
in tarile riverane Marii Negre/ Gabriela Stanciulescu, Radu Emilian, Gabriela
Ţîgu, Puiu Nistoreanu, Claudia Diaconescu, Mihaela Grofu. – Buc.: Editura: All
Beck, 2000. – 200 p.
Lucrarea
este o analiza a pietei turistice din zona Marii Negre, identificand
principalele probleme comune tarilor din regiune, a caror rezolvare permite
gasirea unor solutii viabile de promovare a turismului la nivel regional.
Diagnosticul
realist si bine fundamentat confera cartii aplicabilitate practica pentru toti
cei implicati in activitatea de turism, lucrarea fiind, in acelasi timp, si un
material bibliografic pentru studenti.

Lucrarea
dlui S.Florea reprezinta o opera complexa, in buna parte inedita, de mare
interes turistic si nu numai,considerind un bun ghid pentru toti cei care
doresc sa cunoasca mai profund tezaurul spiritual-cultural al neamului nostru,
ba mai mult, un util indrumar pentru elaborarea programelor si rutelor in stare
sa captiveze si oaspetii nostri din strainatate, incadrindu-ne astfel mai
temeinic in sistemul turistic international.


Buc.:Editura: CD
Press, 2011 . – 208 p.
Cristureanu,
Cristina. Economia şi politica turismului internaţional/ Cristina Cristureanu.
– Buc.: Cada Editorială pentru turism şi cultură ABEONA, 1992. – 246 p.
Комментариев нет:
Отправить комментарий